lördagen

Jag har varit dålig på sistone, sorry guys!
Men till lördagens händelser! Mami & papi skulle på en fest med tem "silver" & de hade bjudit hem lite folk på middag hemma hos oss innan. Jag bjöd senare hem Clar & vi förade lite med storesyrran & hennes kompisar & det slutade med att vi alla lämnade huset vid 24:40 & dansade loss lite på silverfesten med 40+ arna & elin K ;D haha nejmen det var väl mys.

Fliz

Jag ser knas ut jag vet, men tog ingen bättre bild. Jag lockade håret kvällen till ära & klädde mig i svart med silverdetaljer ^^

PICS!

Jag fixade folieflugor till dem så att de skulle matcha temat ;), tiquilashot (stavning?), partypeople.

far & dotter, silvertema it was! , Elpel & jag :)

Ska duscha och sova nu, jag är så dålig på att gå & lägga mig i tid när jag har tidig vecka! FAN!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack för den fina DUBBELHAKAN felicia!

du måste vara grym på photoshop.

LÄR MIG!

puuuuusch

2008-11-11 @ 21:14:56
URL: http://emdk.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nejmen oj, det är ju verkligen en dubbelhaka också? du är lite knas du :p kolla ordentligt ;)

2008-11-11 @ 22:29:32
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0