söndag

Jag som aldirg brukar ha något för mig på en söndag hade faktiskt en fullspeckad söndag idag.
Först träningscup i Rimbo sedan skynda hem och duscha och sedan till morbror och Therese i Älvsjö för att få våran (min och mina syskons) julklapp som var middag + bio. Det bjöds på en underbar lasange med vitlöksbröd.Till efterätt fick vi glass och fruktsallad. Vi såg filmen "The day the earth stood still" på bio. Jag tyckte att den var bra, men inte jättebra.

såhär såg det ut idag.

systrarna i hissen påväg upp till Daniel och Therese.


Vi spelade Therese favoritspel efter maten, yatzy. När jag fick en yatzy ganska tidigt i spelet mså trodde jag att jag redan vunnit men det visade sig sedan att alla utom Jessica fick yatzy och Therese slog mig med 2 poäng :p


Therese och Daniel påväg till bion.


Morbror Daniel :) (man kan ju undra vart "röken" kom ifrån)


sergel söder


Vi hade godisskål med oss ^^ hahaha
Nejmen vi hade glömt den hos dem på julafton och skulle ta med den hem, då tänkte jag att eftersom vi delade på godiset så kunde vi hälla upp det där så prasslar det inte heller, för det är så jävla störande :p

Skulle ha publicerat det här inlägget igårkväll när jag kom hem vid 12 men datan fuckade ur då.
Snart ska jag och mami åka och shoppa lite :)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0