Måndagen

Igår började jag och Elutt dagen med ett muskelpass på SATS. Jag har ju precis skaffat mig ett sats kort. Vi ska alltså göra våran egen fys i fotbollen och blev sponsrade till ett gymkort. Sedan begav vi oss in till staden för att handla de sista julklapparna och se Twilight på bio. Den var också skitbra!

Känner att det har varit mycket bio på sistone, men det blir ju så när man har 4 gratisbiljetter och 3 pers som har gett mig det i födelsedagspresent ;D Men jag gillart!




fin julbelysning i stan.

C YA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara veta vart du köpt den där übersöta pälsmössan? (a)

2008-12-24 @ 16:10:20
Postat av: Felicia

Köpte den på H&M :)

Men det var ett tag sen så jag tror inte den finns kvar :(

2008-12-25 @ 15:34:53
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0