Fotbollsavslutning idag.

Nu har vi varit i väsby och kört femkamp. Det var nice. Vårat lag bestod av mig, zabbie, Jossan, Anna & Kicki & vi blev döpta till snurriga sniglarna ^^

Första grenen var att blåsa pilar på en tavla.

Det gick inte så jättebra, men sämst var man ju inte ^^

Andra grenen var yxkastning

Absolut inte min grej! haha

Tredje grenen var den felstyrda bilen. Den svänger alltså åt vänster när man styr höger o.s.v ...

Såhär såg det ut när Licell körde över alla däcken & ut på gräset ^^ Men det gick hyfsat bra för mig faktiskt ;)

Fjärde grenen var laserskjutning.

Vårat lag var bäst på den här grenen, vi är G4!

Sen var det lunch.


Sen var femte grenen filmfrågor.
Den var svår, men vi var näst bäst ;)

Nu ska jag sminka mig & sedan träffa alla fotbollstjejerna igen Så ska vi käka middag & festa ;)
C YA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=134440





gratis och kul! gå med du också!

2008-10-05 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0