FREDAG HELA VECKAN!

Idag har jag lärt mig lite om engelska språkets historia, haft mental träning, inte pallat räkna matte sista lektionen, åkte med Elutt och hennes classmates till hermans restaurang som är en restaurang med vegeterianbuffé (skit gott vare!), köpt några grjejer på Åhléns, köpt färg, färgat håret & blivit nöjd! Förlåt mamma men jag tröttnade och det är jag som bestämmer över mitt hår, så säg inte ett ljud tack. :)

Dagens Fliz

Nya färgade & prickiga strumpisar & syrrans mössa.


under det en ny kofta från H&M (köpte igår) & storesyrrans klocka.


här ser man bättre hur stumpisarna ser ut.

Elin min söta lilla vegetarian på Herman's.


Nu ser jag ut såhär i håret.

är mörkare igentligen, blixten gjorde det ljust på bild.

Nu ska jag chilla framför tv:n & vänta på maten!
C YA!

Kommentarer
Postat av: K

det ser grymt snygg ut ! <3

2008-10-17 @ 18:27:28
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: ebb

visa bild påååååå håret..!!

2008-10-17 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0