söndag

Idag har jag varit ute & gått med mami, vi gick till kyrkan & tillbaka, jag har kollat på min lillesyrras handbollsmatch (fyfan vad spelsugen man blir!), jag har ätit gulaschsoppa, jag har degat framför Tv:n & jag har tänkt plugga men det har inte blivit av ännu!

Jag & Katja har förälskat oss i samma man!

Nämligen denna hårig lilla sak som sitter på våra huvuden! Just nu är han bara min, men jag är rädd att jag skall komma hem en dag & inse att han har lämnat mig för Katja! :o

Nu längtar jag tills klockan slår 19:00 då det är gossip girl på femman, sedan hål i väggen på sexan & därefter stor i japan! riktig tv-kväll! & så längtar jag efter min älskling som har jobbat hela dagen!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt mössan och vad kostade den? :)

2008-10-12 @ 20:37:15
Postat av: finkelelel

snygga ju!

2008-10-12 @ 22:24:02
Postat av: Felicia

99 kr på indiska ;)

2008-10-13 @ 17:28:22
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0