Onsdag

Jag kom nyss hem från träning  och Idag har jag och älsklingen planerat våra kläder tills imorgon & bara tagit det lungt.
Jag är nöjd med min utstysel men älsklingens är desto svårare :p För han är en liten blygis också.

Gårdagen.

Igår såg jag ut såhär.


Sen såg jag även ut såhär ^^ haha, nejmen jag skulle lämna tillbaka filmen jag kikat på.


lillesyster ville att jag skulle visa att hon fick göra slavgörat när vi skulle till Maxi & storhandla. Så är det när man är yngst ;D

Det var det, sen åkte jag hem till älsklingen och mös.
Nu ska jag duscha & sen kommer elutt hit! :D
C YA!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA så rätt, jag är helt med på noterna :P

2008-11-03 @ 22:32:41
URL: http://elinsundstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0