Nu var det ett tag sen!

I tisdags var det plugga järnet & kolla på älskade UB & HB som gällde!
Igår hade jag först Förestagsekonomi A Prov och det kändes som om det gick bra faktiskt. Dirr efter så hade jag franska prov och det kändes åt helvet, vad fan förväntar hon sig av oss som går steg 2? att vi ska kunna ksirva en jävla roman på franska eller? som ni kanske förstår så var det galet svårt! Sen fick jag tillbaka mitt Företagsekonomi B prov som jag fick VG/MVG på (stolt) hihi.


såhär såg jag ut igår.

Efter skolan igår så strossade elin & jag runt i staden och fördrev tiden tills den slog 20:50 så vi skulle se High school musical 3. Den var såklart underbar! Men jag hade förväntat mig lite mera drama mellan huvudrollerna ;) Jag hjälpte även elin att fynda ett par galet gina skor som ni kan se i hennes blogg. Jag själv shoppade inget för jag måste spara! Men bra sugen var jag!

Nu är jag hemma hos älsklingen och ska snart käka lite & plugga lite svenska för idag har vi svenska prov.
C YA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt päls.västen? fin! :)

2008-10-25 @ 12:00:15
Postat av: Elin

var har du köpt den underbara pälsen?

är tacksam för svar :)

2008-11-03 @ 18:54:34
URL: http://sexndrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0