Nu är det bokstavligt talat fredag hela veckan!

Det är höstlov & jag är sååå lättad! 4 prov på 3 dagar & det är som inprogramerat i min hjärna att jag fortfarande måste plugga hela dagarna. Men det måste jag ju inte! Jag ska bara chilla fullt ut under lovet! :D Började idag med en frukt & chokladmyskväll framför idol & jag kan fortfarande inte fatta vilka som röstar på Robin B ....fan, kommer att råsakna loulou....  :(

Vill tillägna en liten text till min älskade elutt!
Fortsätt att vara den du är & köra ditt eget race, det uppskattas! Vi har alltid så jävla kul tillsammans. Du är nog världens snällaste människa som ser det goda & bästa i alla människor & du har alltid ett léende på läpparna & en positiv inställning! Fortsätt att vara underbara du för du gör andra glada!
Fliz <3 Elutt!

Snart kommer älsklingen & hämtar mig så fortsätter min myskväll hemma hos honom med någon bra film kanske? :)
Jag behöver lite hjälp också, jag ska nämligen på halloweenfest hos elutt om en vecka & då ska man klä ut sig matchande med sin partner & jag behöver bra förslag!

C YA!

Kommentarer
Postat av: elin

Naw sötaste. Jag blir helt tårögd. Tack så mycket. Du vet att du är helt underbar och att jag uppskattar varenda sekund med dig :D

PUSS

2008-10-29 @ 11:00:46
URL: http://elinsundstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0