haft lite bloggvila

Jag har haft bloggvila i 2 dagar nu & det var skönt.
Lördagen var grymt rolig hela dagen & kvällen, tack alla sköna fotbollsflickor!
Söndagen var allmänt chill & mysig. Måndagen var bra som vanligt.

Idag har vi befunnit oss i Enskede rackethall och slagit tunga som lätta bollar med stora som små racket. Det var helt okej! Jag har gjort en snygg (enligt mig iaf ^^) skivbolagsloggo i på info & layoutlektionen, jag har haft ångest på engelska lektionen & jag var dödstrött på svenska lektionen. Men när jag fick reda på att jag fick VG+ på mitt senaste svenskaprov så piggnade jag till lite (eftersom jag själv inte ser svenska som mitt starka ämne)!


Såhär såg jag ut i lördags. Jag hade på mig mina nya mönstrade strumpisar & nya stora lila T-shirten med ett skärp i midjan.

Nu ska jag köpa lite godis med papsen & sedan till Clar & se på UB & DH!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0