fredagskvällsmys

Ikväll har jag ätit tacos med papi framför tv:n, kikat på idol där jag fortfarande frågar mig själv vad fan Robin B gör för bra i programmet?iinget, idag pratade han första  versen, jag som trodde att man skulle sjunga 8-). Jag har varit hos Amanda med, elutt, vanhesta, ebba & malin då vi bara umgicks & planerade en halloweenfest, sen kom Allan & viktor & gjorde oss sällskap & sen gick jag hem & nu ska jag sova :)


tagen för en vecka sen. läskig blick & illröda ögon av blixten.

Imorgon är det AIK - IFK Norrköping som gäller! Dags för seger nu grappar!
C YA!

Kommentarer
Postat av: finkz

as fint snygging, saknar dig och hoppas att vi ses snart! puuss

2008-10-18 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0