Fredag!

Idag var jag ovanligt trött i skolan & den mentala träningen var otroligt skönt men matte sista lektionen var inte lika nice.
Slutade 11:40 & gick då & käkade på noco med Katja & Sara. Jag år gulachsoppa & en jättegod chokladkaka till efterrrätt. Det var mys! Sen åkte jag med Katja till staden för att göra henne sällskap då hon hade bestämt sig för att köpa sig ett par jättefina stövlar! Då hittade jag det jag letat efter så länge, 2 snyggt mönstrade strumpbyxor!

Såhär ser jag ut idag.

Nya skjortan från H&M herr, fodral under från gina, strumpor från H&M, skor från wedins, väska från myrorna, jacka från scala.

Snart ska jag åka & storhandla med mami & sen får vi se vad som händer.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kostade skjortan?

2008-10-03 @ 17:53:50
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium går du på

2008-10-03 @ 18:20:17
Postat av: Felicia

Skjortan kostade 198 :-

Jag går på Jensen Norra.

2008-10-03 @ 18:24:36
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0