En vanlig onsdag.

Idag har jag haft Företagsekonomi B prov & det var galet svårt men jag tror jag hade hyffsat bra koll! Men det var skitjobbigt för det tog aslång tid & jag höll på att pissa på mig i en timme, man får ju inte gå på toa mitt under provet sorgligt nog! ^^ Sen hade jag företagsekonomi A & sen Franska. Nästa vecka har jag 4 prov. Hej skjut mig! Men veckan därefter så är det chilla liiiiiiivet, loooooooov! längtar ...

Appropå ingenting så hamnade jag brevid 3 döva killar på tåget igår. det var 2 yngre i 13-14 års ålderna & en äldre i min ålder (17) tror jag. Den ena lilla killen gjorde en jävla massa tecken till den stora & glodde på mig som fan & garvade hysteriskt! Kul var det inte och jag ville bara skrika åt dom att sluta hålla på och vara så jävla odiskreta! Men dom hade ju ändå inte hört så de va ingen idé. Den lilla killen försökte få mig att kolla på den stora killen & jag vet inte vad, fula & dryga var dom så jag bytte vagn! haha ..



Dagens Fliz.
Tunika - H&M, strumpisar - Åhléns, kavaj - H&M & mössa - indiska.
Hade dock inte på mig mössan idag, men den fick vara med på kortet för den är så gó!

Nu ska jag fixa fram lite bra argumen till min & Katjas debatt imorgon!
C YA!

Kommentarer
Postat av: sistah

Den stora killen tyckte ju du var snygg och den lilla som var omogen tyckte det var jättekul, då han fortfarande anser att tjejer har baciller!

2008-10-16 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0