En "söndig" lördag & en bra fredag!

Har haft en "söndag" idag. Bara legat och slappat framför Tv:n. Eller vid 11 så var jag & delade ut priser till alla märsta ik:are som hade avslutning, fick vara dogge doggelitos personliga medlajhållare ^^ haha tråkigt nog. Men alla små utlänska fotbollspojkar var överlyckliga över doggelitos närvo, han är väl deras idol. :)

Till gårdagen.
Jag & Katja begav oss ju som sagt till en klasskompis i Nacka på fest. Adelina heter hon & hur stort & fint hus som helst hade hon! Kvällen var bra, 2 tjejer & 2 killar från våran klass var där, några andra som man sett på skolan & sen en massa okända. Men det var grymt kul! Jag och Katja freakade ut lite på dansgolvet, lackade ur på den försenade bussen, missade sista tåget hem, käkade på donken, satt & låtsasrökte en gammal cigarr i en trappa & blev sedan hämtade av Katjas pappa & var hemma i märsta 03:00.
Tack för en trevlig kväll Adelina & alla som var där & var allmänt trevliga!

some pics from Adelinas place ;)

Söta Adelina i nördbrills!, Adde & nattis (mina classmates), Katja, kevin (classmate) & en franskaklasskompis.

Hittade ett par stekiga brills!, vi drack vin & dem hade champagne, Katja blåser upp bagen utanför boxen!, The Märstapose!

JUST DANCE!, Pose!, Partypeople on the dancefloor!

Den ultimata partyhatten jö!, Kattiga Katja!, Min gamla fjortispose!, smoking cigarr!

En bra mix ;) haha

Nu måste jag rusa för Sverige-Portugal börjar nu!
"Vi är svenska fans allihoppa!"
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0