söndag = vilodag, eller?

Ska snart äta lite efterätt, nämligen äppelpaj.
Efter det så ska jag åka till älsklingen och så ska vi kolla på ´"bortspolad" som jag skrev att vi kollade på här om kvällen, men det blev aldrig av för det kändes lite fel att börja kolla på en film kl 2 på natten så de blev inget med det (A) Den gick nämligen på tv häromdagen men jag skulle iväg då och hann bara se början, och den verkade så söt så jag blev astaggad på att se hela & bad min baby att ladda hem den (A)

image350

Jag har lite ångest  nu över att jag inte pluggat nåt under lovet för det betyder att den här veckan kommer att bli förjävla jobbig för mig! Åååååh jag är verkligens skoltrött & vill ha lov föralltid!
Men ni får ha en mysig söndag gott folk. puss&gonatt!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0