sliten & myskväll

Steg precis upp ur sängen. Vaknade för ett tag sen men mådde väl inge vidare så de va bara att ligga kvar & kika på Tv :)

Ikväll tänkte jag ha en myskväll hemma bara framför melodifestivalen, fyfan vad underbart skönt & lockande det låter!

Kvällen igår.
Det var nice, jag var taggad! Blev en del dans, träffade en del människor som man inte träffat på ett tag, redde ut ett litet onödigt tjaffs, så igårkväll var en bra kväll! Det enda negativa var att jag hade kämpat i typ en timme med att få på mig ett par bruna linser & så är det så mörkt där så ändå ingen ser! & jag glömde att ta kort när jag var brunögd. Men men, får väl kämpa på mig dom en annan kväll också!

nej nu har jag skrivit ett aldeles för långt och tråkigt inlägg så nu ska jag försöka få i mig något!
ha en bra lördagskväll gott folk!
C YA!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

detsamma =)

2008-03-01 @ 15:37:25
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0