påskmiddag & tråkigt jobb.

Sov hos älsklingen inatt så jag var med honom fram till 14:30 då det var dags att jobba som som nån instruktör vid tågen för att dom håller på att bygger eller nåt så tågen går på lite annorlunda ställen så vi informerade folk som inte visste vart de skulle ta vägen. Det var inget jag gjorde frivilligt utan det var med fotbollen så jag var tvungen för nå bidare kul var det ju verkligen inte.

Det är så jobbigt för mig just nu när pappa håller på att fixar på våran toa (som kaklas om m.m) istället för att göra färdigt min gerderob, för det är jobbigt att rota i massa kassar efter kläder.
Ja, ni kanske kan tänka er själva?
image395

Nej nu ska jag tjata på pappa för jag pallar inte med detta klädkaos!
Ha en trevlig söndag.
C YA!


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

haha snyggt!

2008-03-24 @ 16:59:30
URL: http://metrobloggen.se/edk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0