opsi.

Ojojoj, ibland rullar tiden bara iväg & man hinner inte alls med allt som man tänkt sig!
Idag fick jag reda på att de hade jobb åt mig på "ticona" tryckeriet där jag jobbat tidigare, så jag for dit idag & jobbade 3 timmar, ska jobba några timmar imorgon också, börjar halv 9 så det blir tidig uppgång för mig. Jag har stått och gjort matsäck nu åt mig och min lillesyrra, det blev pastasallad (en klar favorit!). Därför tänkte jag gå & lägga mig så snart som möjligt och orkar därför inte skriva det där "roligare" inlägget som jag lovade tidigare, men det kommer imorgon (om det nu äns är roligt?) så för er som väntar på något gott så kan ma aldrig vänta för länge (A)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0