nya skor & skidhelg

Har vart i väsby C idag och köpt ett par skor som jag kände på mig skulle gå åt väldiigt snabbt, och det hade jag rätt i. För när jag hade köpt mina så sa hon i kassan att nu finns det bara fem par kvar och de skulle inte äns ha ställt ut skorna i affären förrän om en vecka! :p
(bilder kommer ikväll för jag har lite fullt upp, ska packa och byta om för spinning snaart!)


Imorgon ska jag åka med familjen, älsklingen + en massa andra familjer till järvsö och åka lite snowboard! :) Åker imorgon bitti och kommer hem på fredag kväll redan för att på lördag morgon så bär det av till Åland på fotbollsläger (A) Underbart.
image373
Jag & älskling i Romme 2008

Ska byta om till spinningen nu!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0