ingen ork.

Jag har inte haft någon ork att sätta mig och blogga idag, för jag har ont i huvudet, ont i halsen & typ ont i hela kroppen. usch .. därför har jag inte vart i skolan idag utan jag har bara legat hemma och knarkat halstabletter & kollat på Tv. Så nu ska jag väl fortsätta med det. Jag återkommer till bloggandet när jag känner mig bättre, vilket jag hoppas är imorgon för planerna är att åka till stan efter skolan, jag menar älsklingen fyller ju år på måndag & man kanju inte komma tomhänt även om han hävdar att jag ska det :o haha ..

C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig =)

2008-03-05 @ 19:57:32
Postat av: anna

nattinatti sötis! hoppas du vaknar till en fin o friskare torsdag! kram!

2008-03-06 @ 02:04:25
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0