fika, presenter & promenix!

Igår bjöds det på mera fika hemma hos älsklilngen för hans mamma hade bakat en underbar morotskaka och en underbar cheescake!

Det var svårt att veta vad jag skulle köpa till älskligen eftersom han är kräsen och sa att han inte önskade sig något alls vilket gjorde det hela grymt svårt! Så jag tänkte vafan, jag köper något som man alltid behöver och som är användbart & så kom jag på att jag kunde göra något roligt med det! Så det här fick han av mig igår.

+ ett par mönstrade kalsonger utan tryck på.


ska gå en promenad i det fina vädret, kommer tillbaka senare med lite bilder & dagens utstyrsel (A)
LOVE YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken rolig present!
Vart har du gjort trycket? :)
Ha en bra dag

2008-03-11 @ 16:49:36
Postat av: Felicia

Jag har gjort det på ett tryckeri i märsta där jag jobbar lite ibland som heter "Ticona" :)
desamma!

2008-03-11 @ 21:09:24
URL: http://fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0