polly, roligaste & sötaste smset ever!

Kom hem från skolan för en liten stund sen. sitter & vråläter polly som är mitt mellanmål idag.

Det roligaste var idag ca 10 minuter efter att jag skrivit det senaste blogginlägget så hör jag någon i datasalen ropa "Felicia, felicia?" Jag vänder mig om och ser att det är Malin som ropar "vet du vad det är för mat idag .." säger hon, "Ehh, neej? vet du?" svarar jag, "Japp, det som står i din blogg!" Jag: "nej? är det sant? :D"
Då satt tydligen Johanna brevid henne och läste min blogg och talade om att det var pasta med ost & skinksås till lunch! helt sjuk ju, men helt underbart!


Fick det här gulliga smset igårkväll av älsklingen, vi sov på skilda håll första vardagen på väldigt länge för han skulle få kvällen för sig själv & plugga.
"Jag älskar dig min prinsessa du är mitt allt! Jag är så jävla glad att jag har dig i mitt liv, aldrig varit så glad nånsin. Du lyser upp hela min dag. Kommer ihåg första gången vi verkligen träffade varandra, jag visste driekt att det var dig jag ville vara med. Du är så underbar. Glöm aldrig att jag älskar dig!! Vill bara pussa på dig nu nu nu. Sov så sött min baby så ses vi imorgon. ÄLSKAR DIG <3<3"
Han är så jävla underbar! Han är inte den som brukar skicka såna där gulliga sms även om jag vet hur mycket jag betyder för honom, men det där underbara smset fick mig verkligen att gråta glädjetårar!
Det är faktiskt så att sånna här små saker i vardagen kan få mig att känna mig som världens lyckligaste människa! & jag är så jävla glad att jag har min älskling som betyder mest!

Resten av lördagens bilder kommer senare ikväll eller imorgon, nu måste jag plugga som en idiot! (vilket jag har skrivit många ggr förut utan att det blivit av? haha...)
TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Emma

underbart med såna sms, fick också ett från min älskling igår. dock inte lika långt, "jag älskar dig gumman. du är mitt allt älskling" fick räcka för min del.

2008-02-19 @ 20:41:46
URL: http://emmspersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0