40-års ferre.

imorgon har mamsen 40-års fest, något som jag ser fram emot asmycket!
Jag & Clar kommer att vara "bartenders" hela kvällen, det blir nice!
Jag & syrran ska visa upp en dans, är dock lite nervös över det med tanke på att det var ett bra tag sen jag slutade på dans medans syrran min har dansat i många,många år & är grym! Får väl hoppas att alla kollar på henne (A) haha ..

Morgondagens planer.
* Sola
* Städa det sista på mitt rum
* fixa mig med Clar
* åka till "lokalen" & förbereda & repetera in för dansuppvisningen
* sen börjar ju festen så småningom & då äre bara att börja severa folket drinkar

Verkar ganska dött i ikväll så det blir mys-spelkväll hemma hos Amy . & jag tror nog att det blir rapparkalja som kommer att spelas! Men snart ska vi åka & köpa lite godis så jag måste fixa till mig lite.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0