Fredag.


Jag har på mig lila tunika från NOW, strumpbyxor från H&M, skor från din sko, armband från lindex, sjal från H&M & den gamla vanliga skinnjackan från scala

Idag möttes jag av 30 främmande anskten som stirrade på mig när jag kom in i klassrummet. Det är inte lätt att komma som ny till en klass som redan lärt känna varandra. Men det gick väl bra. Jag gick & käka med Clara & hennes klasskompisar & det var mys. Efter maten så gick vi till ett annat ställe och fikade. Jag tog en hallonsmoothie & delade en blåbärspajbit med Clar. MUMMA!


Söta Clar & min fika.

Jag hade lite problem med att få in mina egna val i schemat så rektorn skulle kolla upp lite andra kurser åt mig & sedan ringa. På väg hem så ringde han & hade en mycket god nyhet, nämligen att det nu fanns en plats ledig i Katjas klass! YEY! Glad som tusan blev jag!

Nu ska jag göra mig iordning för match!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0